Return-Path: <[amahpatrickamara@centrum.cz]>
X-Greylist: Passed host: 90.183.38.132 [Czech Republic, Netcentrum]
Received: from 41.214.121.114 [Senegal, Sonatel] (X-Forwarded-For: 41.214.121.114)
Date: Fri, 09 Jan 2009
From: <[amahpatrickamara@centrum.cz]>

Min kära
Jag vet att detta mail kommer till dig som en överraskning eftersom vi har inte träffat eller haft ett tidigare brev får du bära med mig för de olägenheter jag verkligen vilja ha en god relation med dig, och jag har en särskild anledning till att jag beslutade att skriva till dig på grund av brådskande min situation. Det ger mig mer glädje eftersom jag tror att vi båda måste vara beredda att känna varandra djupt ner, dela min ensamhet och tankar, innan jag går vidare, jag kommer att vilja använda detta tillfälle att presentera mig helt till dig,

Mitt namn är Amah Patrice Kamara, jag är 25 år gamla vackra unga svarta afrikanska kvinna från Demokratiska republiken Kongo, min hobby är att simma, läsa tidningar och romantiska romaner. Jag är den enda dotter Late Dr Patrice Kamara, innan min fars död var han mycket väl vet handelsfartyg i kakao, Kola-nötter, cashewnötter, konst verk och mark utvecklare, min far och mor dödades av okända pistol män inte en veta varför de mördades. Min mamma dog på platsen medan min far togs till ett privat sjukhus, där han stannade och dog, men innan han avled han visade mig allt om dessa pengar eftersom jag är det enda barn han har.

Jag är tvungen att kontakta dig på grund av misshandel Jag får från mina steg mor, hon planerade att ta bort alla mina sena faderns kassaförvaltning och egenskaper från mig eftersom det oväntade dödsfall min älskade far, under tiden jag ville fly till Europa, men hon gömma undan min internationella pass och andra värdefulla reser handlingar.

Jag var mycket lycklig att upptäcka där min fars Fil som innehåller viktiga dokument hölls. Så jag bestämde mig för att köra till flyktingläger där jag för närvarande söker om asyl enligt FN: s flyktingkonventionen häri Dakar, Republiken Senegal.

Jag vill kontakta dig personligen för en långsiktig affärsrelation och investeringsstöd i ert land, min far deponeras summan av USD 9,7 miljoner dollar i en bank med mitt namn som de närmast anhöriga. Men jag skall skicka min sena far advokatens kontakt med Finans / Säkerhet bolagets kontakt så att du kan kontakta dem för att de handlingar som krävs för bekräftelse av att du accepterar att hjälpa mig för överföring och investeringar i fonden. Som ni kommer att hjälpa mig i investeringar, och jag kommer att vilja slutföra mina studier. Som flykting enligt FN: s flyktingkommissariat, jag är inte tillåtet enligt lag att öppna konto i någon bank eller att göra en överföring av mig det är därför jag behöver din hjälp.

När jag var i mitt första år på universitetet när krisen började i mitt liv. Det är min önskan att kompensera dig med 10% av den totala pengarna så snart överföringen har gjorts om det kanske du inte ser mig bra som din potentiella livet partner. Det är anledningen till att jag bestämde mig för att kontakta dig. Please all kommunikation ska ske via denna e-postadress bara för konfidentiella ändamål.

Så snart jag fått din positiva respons som visar ditt intresse kommer jag att lägga saker till handling omedelbart. Mot bakgrund av ovanstående skall jag uppskattar ett brådskande meddelande som anger din förmåga och vilja att behandla denna transaktion uppriktigt.

Jag vill att du ska veta att alla flyktingar från olika afrikanska krig slits zoner vistas i flyktingläger har tagits om hand av pastor John Onah som präster man har kontroll över (Kristus Konungen kyrkan) kyrkan i flyktingläger. Han är en mycket trevlig och trogen tjänare av Gud. Om du vill besöka mig i Senegal, ska du komma direkt till flyktingläger på din ankomst i Dakar. När du kommer ska du be sjöfartsskyddsansvarige vid gate om Miss Amah Patrice Kamara från Demokratiska republiken Kongo. Han kommer att skicka till mig på den kvinnliga vandrarhem. Jag ser fram emot att se dig i Senegal.

Jag vill att du ska veta att denna transaktion kräver att du ska resa till landet i Europa där pengarna deponeras att underteckna viktiga dokument för avslut / utsättning av pengarna.

Jag skall bifogas er min bild för dig att se mig i min nästa post för att du känner mig.
Gör hålla denna verksamhet förslag bara för dig själv, inte ut det till människor till näringslivet är över, efter det att fonden har flyttats, kommer jag att vara med dig för oss att investera pengarna. Har nå mig via min alternativa e-postadress på
( [amahpatricekamara1@yahoo.com.sg] ).