-
Mark Steinert, UBS Investment Bank London
In pretty good Finnish. Guess it's a lingua franca in Delta State
Return-Path: <marksteinert1955@gmail.com>
Received: from 82.128.107.36 [Nigeria, Warri, Multilinks Telecommunications Ltd]
Date: Wed, 22 Sep 2010
From: Mark Steinert <marksteinert1955@gmail.com>
Reply-To: [marksteinertubs@hotmail.co.uk]
Subject: 3 Mr Mark Steinert
Mr.Mark Steinert
Securities tutkimus
UBS Investment Bank London
1 Finsburyf Avenue Lontoo EC2M 2PP
Mr.Mark Steinert
Securities tutkimus
UBS Investment Bank London
1 Finsburyf Avenue Lontoo EC2M 2PP
Yksityinen Kerro: +447045744589
Rakas ystäväni
Nimeni on Mr.Mark Steinert, UBS Investment Bank Security Research Expert, olen päättänyt pyrkiä luottamuksellista yhteistyötä teidän kanssanne toteutuminen vaatii tässä kuvatut-alle meidän molempien edun ja toivon teidän pitää se alkuun salaisuus, koska liiketoimen luonne, aikana meidän pankki vuosi tilintarkastus, huomasin hakenut / hylätty rahaston yhteenlaskettu punnan 15.000,000.00 puntaa (viisitoista miljoonaa Englannin punta) tilille, joka kuuluu yksi ulkomaisille asiakkaille (Late Terry Ryan) amerikkalainen, joka valitettavasti menetti henkensä ja perheensä, ja United Airlinesin lento 93, joka syöksyi Lounais Pennsylvania 11 syyskuu 2001.
Nyt meidän pankki on odottanut mitään sukulaiset tulevat-up for väite, mutta kukaan ei ole tehnyt. Olen henkilökohtaisesti on hävinnyt etsiminen ja sukulaiset 4 vuotta, olen vilpittömästi teiltä lupaa esitellä teille lähiomaiset / Voiko edunsaajalta kuollut niin, että tuotto tämän tilin arvo on (puntaa 15 miljoonaa brittiläistä Englannin punta) voidaan maksaa sinulle, joka jaamme näitä prosenttimääriä suhde, 60% minulle ja 40% sinulle.
Olen valinnut teitä, koska maantieteellinen sijainti maasi osoite yrityshakemisto täällä Lontoossa kauppakamari, kaikki mitä vaatia teiltä teidän vilpitön yhteistyö, luottamus ja äärimmäisen luottamuksellisina, jotta voimme tehdä tämän tapahtuman onnistuneesti. Vakuutan teille, että tämä liiketoimi toteutetaan nojalla oikeutettu järjestely, joka suojelee sinua rikottu lakia sekä oman maan ja täällä Lontoossa, kun rahasto on siirretty asiakkaan pankkitilille. Kun teidän huomioon ja hyväksyy tämän tarjouksen, toimi heti ja lähettää minulle seuraavat tiedot.
-Koko nimi,
-Sinun yhteyshenkilön osoite ja
-Sinun suora matkapuhelinnumero.
-Sinun Ikä
Tämä tieto auttaa minua ladata tietoja tervetulleiksi pankkiin tietokantaan vastaamaan pankin verkko, joka olet nimetty lähiomaiset / tulee edunsaaja rahasto ja minä opastaa sinua kuinka avointa viestintää pankin ja tehdä vaatimukset edelleen siirtämistä rahasto teille, huomaa, että meillä on muutama päivä tekemään tämän sopimuksen, ystävällisistä nopean vastauksen läpi minun henkilökohtainen email (marksteinertubs@hotmail.co.uk)
on erittäin arvostettu.
Kiittää teitä etukäteen nopeasta vastauksestasi.
Terveisin,
Mr. Mark Steinert
Turvallisuus Tutkimus Asiantuntijapalvelut UBS
Finsburyf Avenue Lontoo.
Tags for this Thread