My Dear,

Ik ben er zeker van deze mail zou komen aan u als een verrassing omdat we nog nooit eerder hebben ontmoet en wilt u ook kunnen vragen waarom ik heb besloten te kiezen je onder de vele internet gebruikers in de wereld, aprecisely Ik kan niet zeggen waarom ik heb je gekozen maar wees niet ongerust, want ik zag je profiel op het internet, dat heeft mij ook mijn verzoek. Moge de almachtige God zegenen en zie je door met deze missie als u zorgvuldig te lezen en te verteren het onderstaande bericht.

Voordat ik overga verder, sta mij toe om u een beetje van mijn biografie, ik ben Moeder Emilly Olivier, 87 jaar oude vrouw en de vrouw van wijlen Sir Jackman Olivier, die in een vliegtuigcrash is overleden op maandag 07 september 1998 GMT 14: 22 UK terwijl ze vliegen van New York naar Genève. Zie onderstaande site voor meer informatie. http://www.cnn.com/WORLD/9809/swissa...ist/index.html

Na de dood van mijn man werd ik het hoofd van zijn investering en nu dat ik oud en zwak heb ik besloten om de rest van mijn leven doorbrengen met mijn familie en dierbaren die ik nooit tijd had om in de loop van mijn zakelijke leven , maar vóór de dood van mijn man hadden we een plan om de laatste dagen van ons leven te gebruiken om de helft van wat we voor gewerkt hebben om de minder voorrecht en liefdadigheid woningen en de andere helft voor onszelf, familieleden en goede vrienden te doneren, en het is zo jammer dat mijn man niet leeft vandaag de dag om dit te doen met mij en ik ben erg zwak en oud nu, dus heb ik besloten om deze filantropische werk te doen namens mijn overleden man en I.

Momenteel heb ik gewild op bijna de helft van onze activa naar verschillende goede doelen huizen en enkele van de minder voorrecht in verschillende landen. Ondanks de overeenkomst tussen mijn overleden man en ik om steun te geven aan de behoeftigen, hebben we ook afgesproken om steun te verlenen aan een individuele We hebben niet voldoen alvorens in het leven te wijten aan het feit toen wij nog jong waren in het leven krijgen we een anonieme hulp van een individu dat we niet wisten en die hebben we niet in staat om te weten tot datum, de impact die wij kregen van een dergelijke gebaar maakte ons om te doen hetzelfde.

Het spijt me om u te informeren dat u nooit de kans om me weten hebben, omdat ik zojuist heb afgerond de opdracht die mijn man en ik hebben afgesproken voor zijn plotselinge dood en je er gebeurd met de begunstigde van onze laatste wil, ongeacht zijn uw vorige financiële status, dus ik wil dat je me een plezier doen door het aanvaarden van ons aanbod, dat kost u niets.

Ik heb momenteel een Cheque neergelegd in de som van £360. 000. 00 Britse Ponden met snelle manier KOERIERDIENSTEN EXPRESS te leveren aan je, wat je nu moet doen is om ze zo spoedig mogelijk contact met u om te weten wanneer zij zullen uw pakket aan u te leveren omwille van de vervaldatum.

Ik heb alleen maakte de deposito met uw emailadres en ZEKERHEID HOUDEN CODE (SCT/0433/F), want ik weet het niet uw naam en het adres dat u zou willen het pakket ontvangen met. Ik kon ze niet vinden op de netto terwijl u door uw profiel als ik niet zou hebben gegeven om ze voor onmiddellijke en snelle levering van dit perceel is aan jou.

Voor uw informatie, ik heb betaald voor het leveren van Charge, verzekeringspremie en Clearance Certificate Fee van de controle waaruit blijkt dat het niet om een ​​Drug Money of bedoeld om terroristische aanslag in uw land te sponsoren.

Je moet nu contact opnemen met de snelle manier KOERIERDIENSTEN Express voor de levering van de cheque met deze informatie balg;

Contactpersoon: dhr Mark Morris, Office mail: [markmorris.fastway@yahoo.co.uk] Telefoon: +44 702 405 277 2

Nogmaals, u niet te betalen voor de levering van Charge, de verzekeringspremie en de Clearance Certificate Fee van de cheque, want ik heb al betaald voor hen, het enige geld dat je verwacht te betalen is 165 Britse ponden voor de veiligheid houden van de cheque tot nu toe.

Ik zou hebben betaald, maar het bedrijf stond erop dat ik niet mag, omdat ze niet weet wanneer u hen contact op te nemen en overliggeld of verdere kostenbesparingen te voorkomen.

U bent aan de onderstaande informatie te herbevestigen aan hen om een ​​foutje op de levering te voorkomen.

Postadres;
Volledige namen:
Directe telefoonnummer;

Hieronder vindt u de zekerheid houden code: (SCT/0433/F) van het ontwerp, bent u ook voor te leggen aan hen voor de verificatie vóór levering.

Laat me nog eens herhalen, probeer om hen te contacteren zodra u ontvangt deze mail om verdere vertraging te voorkomen en vergeet niet om hen te vragen om u te voorzien van de methode die ze wenst te gebruiken in het ontvangen van hun veiligheid houden vergoeding van 165 Britse ponden voor hun onmiddellijke actie .

Opmerking: Ik wil niet dat je te bedanken mij of mijn man alles wat ik heb je nodig om te doen is, als je dit fonds, het gebruik slechts £ 110, 000. 00 Britse Ponden (Honderd en tien duizend Britse ponden) voor uw inspanning en de rest VAN DIT FONDS VOOR GOEDE DOEL PORPOSE in de manier waarop zal behagen MENSHEID.

Met vriendelijke groeten
Mevrouw Emilly Olivier Jackman