Return-Path: <svetlana_jovanovska501@yahoo.com>
X-Greylist: Passed host: 66.36.237.30 [USA, Seattle, Hopone Internet
Reply-To: <svetlana_jovanovska501@yahoo.com>
From: "Svetlana Jovanovska" <svetlana_jovanovska501@yahoo.com>
Subject: View this article - Svetlana Jovanovska
Date: Wed, 7 Mar 2012

Frid vare med dig!

Bra dag och hur mår du idag?

Jag hoppas att du är frisk där borta i ditt land, tack vare Gud
allsmäktiga som gjorde det möjligt för oss att se ljuset igen i dag.
Jag är mycket ledsen att skicka detta meddelande som du inte förväntar dig av mig idag och inte vara förvånad att läsa min e-post eftersom du är den avsedda mottagaren.

Jag fick din kontakt under mitt sökande efter en ärlig person och jag kontaktat dig själv
eftersom mitt hjärta säger mig att du är rätt person för detta goda avsikter.
Mitt namn är fru. Svetlana Jovanovska. Jag är lagligt gift med sena John Jovanovska. Jag och min avlidne make, där både medborgare Makedonien (Europa) och vi bodde här i Västafrika (Elfenbenskusten) under de senaste 22 åren

Min avlidne maken arbetade med PETROCI (www petroci ci) oljebolag som utländsk här i Abidjan Elfenbenskusten i många år innan han dog i januari 2009. Vi var båda gifta utan barn. Min man avled efter en tids sjukdom som varade endast fyra dagar och begravdes här i Elfenbenskusten Västafrika.

För det andra har jag för närvarande en allvarlig sjukdom bröstcancer nu och jag skriver detta budskap från sjukhuset där jag blev antagen, eftersom nio månader sedan.
När min avlidne maken levde, deponerade han summan av en miljon fem hundra tusen dollar (1.500.000.00 $) i en fix avräkningskonto med en av de internationella bankerna här i Afrika och han undertecknade ett avtal med banken att de medel kommer att användas för välgörande ändamål
i något land som, hjälpa moderlösa barn, och ge hjälp till de hjälplösa barnen i skolan.

Förra veckan min privata läkare bara informerade mig om att mitt liv existerar är mycket ont om nu på grund av min allvarliga bröstcancer sjukdom som blir dåligt varje dag, behöver min avlidne make och jag inte något barn u nder våra år av äktenskap och vår familj i Makedonien där alla dödats under Skopje massiva explosionen bombningar år 1993 i närheten av vår familj hus i Makedonien.

Vänligen Jag behöver din hjälp på dessa sätt;

1) Jag vill att du ska överföra dessa medel (1.500.000.00 $) till ditt bankkonto.

2) Efter överföring till ditt bankkonto, kommer du att samla 25% för dig själv och använd de återstående 75% att göra välgörenhetsarbete i ditt land som hjälper moderlösa barn och hjälpa de stackars barnen att fortsätta skolan i din stad.

Slutligen måste du ta denna fråga mycket allvarlig, och jag vill att du ska svara mig omedelbart du läsa min e-post idag så att vi kommer att gå vidare med de förfaranden för överföring av pengar eftersom mitt liv är väldigt kort som min läkare har sagt och jag vill önskan av min avlidne make som skall utföras, även jag dör kommer jag glad var jag är.

Jag ängsligt väntar på din omedelbara svar

Högaktningsfullt syster,

fru. Svetlana Jovanovska Thank You
Svetlana Jovanovska