Halle Williams

Ik ben in april ten prooi gevallen van een romantic scam. Dit was via relatie planet. Eerst was er contact via email daarna via chat eenmaal heeft de dame Halle Williams zo heette zij ze. Het begon allemaal heel subtiel, dat ze helemaal alleen op de wereld was haar ouders waren net gestorven bedrogen door vriendjes ... Toen we begonnen te chatten leek het echt of er was een soort relatie. op een bepaald moment stuurt ze een mail dat ze een probleem heeft. Later op de avonf legt ze uit dat niemand haar geld wil lenen enz. ze heeft het dan zover gekregen dat ik haar 1500USD heb opgestuurd via western Union. late rhad ze nog eens 300USD nodig om mijn zogenaamde account aktief te maken. De banksite bleef achteraf nep te zijn maar is nog steeds aktief the first interglobal bank. het kwam hier op neer haar vader had een zogenaamde erfenis achter gelaten maar die kon ze alleen maar krijgen als ze bank kon voorzien van een man. Toen ik dacht alles komt inorde kreeg ik van de zogenaamde bank een mail waarin ik moest bevestigen dat ik haar man zou worden en moest ik tevens persoonlijke gegevens doorgeven. een uur later kreeg ik een email aan dat 5739 Usd moest bezorgen zodat de fondsen konden over geschreven worden toen voeldi ik het bedrog voor de eerste keer. Ik heb nog een mail terug gestuurd en gezegd je kan gewoon overschrijven en dit ervan aftrekken , maar dat was tegen hun beleid . Ik wist toen genoeg. de dame heeft vanalles nog geprobeerd ze zou het hotel moeten velaten daar ze geen geld meer had enz.. Ik heb er een tijd niets meer vn gehoord tot over twee weken toen kreeg ik terug mails dat ze me nog steeds heel graag zag en dat ze misschien een uitwet had gevonden. Ik moest haar mijn rekening nummer geven adres van de bank de bic code en dan vroeg ze mijn internet logins rekening nummer kan je krijgen heb ik gestuurd logins nooit. zaterdag ll was ze toevallig op chat en sprak ze me aan of ik haar kon helpen met 750 euro op te sturen dan kon ze een vliegtuig ticket komen en naar mij komen ik heb haar gezegd dat ze van mij geen euro meer krijgt. maar een keer ge bent gegrepen door zo een kriminele bende weten ze u te vinden ik heb mij daarna nog op de relatie planet gezet maar er zijn er dus omogelijk veel die u weten te vinden ze hebben goud of diamanten enz geerfd maar hebben toevallig geen geld meer om de taks te betalen of een vliegtuig ticket.