Hitman Terminator

Discussion in 'Extortion scams' started by Honest Guv, May 17, 2017.

1. Honest Guv

Honest Guv Ninja

Totally Stupid. Enjoy it and once read, stick it in the spam mail box and continue to sleep well.
    Don't reply and the idiot lad can sweat at night wondering if he will get any money at all. Them "hungry balls" will suffer. :giggle::whistle::D

Message 1.

xxx PM schrieb "David Starllion" <davidstarllion@gmail.com>:
    Hey Frau,

JEMAND BEZAHLEN SIE UNS, SIE ZU TÖTEN.
    GET SPARED, 48 STUNDEN ZUM ZAHLEN 3000 Euro.

WENN SIE DIE POLIZEI ODER JEDER ANGEFÜHRT WERDEN, WIRD TODES VERSPRECHEN.

E-MAIL MEIN BOSS JETZT AUF: terminator.hitman@hotmail.com
    ------------------------------------------------------------------------
    SOMEONE PAY TO US, YOU KILL.
    GET SPARED, 48 HOURS TO PAY 3,000 euros.

IF THE POLICE OR ANY LISTED BELOW WILL DEATH PROMISE.

EMAIL MY BOSS NOW ON: terminator.hitman@hotmail.com

Message 2.
    xxxxxxPM schrieb "hitman terminator" <terminator.hitman@hotmail.com
    >:
    Frau,
    Hör zu, .......... Jemand hat mich bezahlt, um dich zu töten. Ich möchte dein Leben nach dem Sehen deines Fotos ersparen. Und wieder brauche ich etwas Geld, um meine fleißigen Männer mit einem geheimen Mord in meinem Namen hier in Deutschland zu bezahlen. Und dafür habe ich beschlossen, dich zu ersparen, aber andere werden nicht glücklich sein wie du. Wir sind professionelle Attentäter, und alles, was wir tun, ist zu töten, wenn von den Leuten vertraut. Du bist einer der vielen Leute auf unserem '' roten Buch '' warten, um von unseren hungrigen Kugeln in diesem Monat getötet zu werden. Und wenn Sie nicht schnell handeln, was im Februar dieses Jahres passiert ist, wird wieder der Fall sein. Sie haben 24 Stunden, um 3000 Euro zu mir zu zahlen, oder getötet zu werden. Kein Witz. sei gewarnt!!!

Am 17. Februar tötete ich eine Frau auf der Straße von Deutschland. Ich trug Blue Jeans und eine schwarze Jacke an diesem Tag. Ich habe sie gewarnt, die Polizei nicht zu informieren, sonst hat sie sich geweigert. Sie informierte ihre Freundin. Und ihre Freundin informierte die Polizei und ich wurde wütend und schlug sie am 17. Februar dieses Jahres am hellsten Tag. Ich bin unbesiegbar für die Polizei. Wage es nicht einmal, die Polizei zu informieren. Nun, ich hoffe du wirst dich nicht wie sie benehmen. Aber wenn Sie es wagen, seien Sie versichert, dass das gleiche Schicksal Sie erwarten. Sie können mehr über den 17. Februar-Mord lesen, den ich alleine online getragen habe. Ich habe Agenten auf der ganzen Welt. Amerika, Länder und Städte in Europa, Afrika und Asien. Aber in diesem Jahr sind wir derzeit in Deutschland, in diesem Jahr habe ich viel zu tun. Dies ist die Gelegenheit für Sie zu ersparen, das ist, wenn Sie wollen. Ich bin professionell und werde dir nicht schaden, wenn du das oben genannte Lösegeld befolgst. Es ist deine Entscheidung. Die Wahl zu leben und zu sterben ist in deiner Hand im Moment.

Ihre Wahl wird von mir angenommen. Sicher, deine Wahl ist so gut wie meine. Und du hast 12 Stunden ab dem Moment, an dem du diese Post bekommst.

Tausche nicht meine Zeit und witze nicht mit mir.

Hit Mann / Terminator
    --------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mrs,
    Listen, .......... Someone paid me to kill you. I want to spare your life upon seeing your photos. And again, I need some money to pay my hard-working men with a secret murder in my name here in Germany. And for that, I decided to spare you, but others will not be happy as you are. We are professional assassins, and everything we do is to kill if trusted by the people. You're one of the many people on our '' red book '' waiting to be killed by our hungry balls this month. And if you do not act quickly, what happened in February this year, the case will be again. You have 24 hours to pay 3,000 euros to me, or to be killed. No joke. be warned!!!

On February 17, I killed a woman on the road from Germany. I was wearing blue jeans and a black jacket that day. I warned her not to inform the police, or she has refused. She informed her friend. And her friend informed the police and I was angry and beat her on 17 February this year, the brightest day. I am invincible for police. Dare not even to inform it to the police. Well, I hope you'll find yourself not how they behave. But if you dare to rest assured that the same fate awaits you. You can read about February 17 murder, which I have worn alone online more. I have agents all over the world. America, countries and cities in Europe, Africa and Asia. But this year, we are currently in Germany, this year I have a lot to do. This is the opportunity for you to spare, that's when you want. I am professional and I will not hurt you if you follow the ransom above. It's your decision. The choice to live and to die is in your hand at the moment.
    Your choice is accepted by me. Sure, your choice is as good as mine. And you have 12 hours from the moment when you get this post.
    not trade my time and not jokes with me.

Hit man / Terminator

2. Sphinx

Sphinx Administrator Staff Member

Oh this will be fun.

3. De Master Yoda

De Master Yoda Administrator Staff Member

:eek:

What can one say about this? :rolleyes: Always had a fear of being killed by hungry balls.o_O

4. Sphinx

Sphinx Administrator Staff Member

:ROFLMAO:

Your message about "Re:" was waitlisted.

Please add yourself to my Guest List so your messages will be delivered to my Inbox. Use the link below.

Click here to deliver your message

Thank you,
    terminator.hitman@hotmail.com