IG Bank, Russia

I have a "friend" in Russia who is trying to send me money through www.igbbank.com and they require a percentage of 4.5 percent to transfer money. The website can be found by Google, but that doesn't mean it's legit to me. It also shows the sender's "passport" which I'd like to find out if that's a fake, but I have no idea how to upload it to this site because it requires a URL. the igbbank site shows a picture of a check and that they need 4.5 percent to transfer it. Is there an easy way to upload this passport pic to post here?

Central Scrutinizer

Administrator
Staff member
Website: Creation Date: 07-mar-2014
Expiration Date: 07-mar-2015
Registrant City: Yoshcar-Ola
Registrant State/Province: Republic Marii El

I'd scan your computer for malware or trojans. A bank website less than one year old is a red flag. Anything in Mari El is a red flag.

4.5% to transfer a check? I deal with Bank of America and even they don't charge that much.

Scam.

F

florent

Guest
= "yormunrek, poste: 251520, membre: 30305"] Je suis un «ami» en Russie qui essaie de me faire parvenir l'argent grâce à www.igbbank.com et ils exigent un pourcentage de 4,5 pour cent à transférer de l'argent. Le site peut être trouvé par Google, mais cela ne signifie pas qu'il est légitime pour moi. Il montre aussi «passeport» de l'expéditeur que je voudrais savoir si cela est un faux, mais je ne sais pas comment télécharger sur ce site car elle nécessite une URL. le site igbbank montre une image d'un chèque et qu'ils ont besoin de 4,5 pour cent pour le transférer. Y at-il un moyen facile de télécharger ce pic de passeport pour poster ici?
tu trouvera la photo du passeport en tapant "igbbank russia chèquier " dans recherche google.
en faite this photo de passeport et le chèque se est du faux. IL ne pas de Faut Répondre à cette arnaque