Miss Michelle

Return-Path: <familyfamily36@yahoo.com>
Received: from (EHLO sonic308-11.consmr.mail.ne1.yahoo.com) (66.163.187.34)
Date: Sat, 4 Aug 2018
From: FAMILIE FAMILIE <familyfamily36@yahoo.com>
Reply-To: FAMILIE FAMILIE <m.michelle67@yahoo.com>
Subject: NEED YOUR HELP

ZOEK NAAR UW HULP

op zoek naar een betrouwbare, oprechte en eerlijke persoon zoals jij die me kan helpen in deze tijd van noden, tijdens de burgerlijke en politieke crisis in ons land, mijn ouders samen met mijn drie zussen werden vergiftigd door harteloos. Gelukkig voor mij was ik op school toen deze tragedie plaatsvond bij mijn familie. Dat is trouwens. Op dit moment ben ik nog steeds hier in het land, maar erg onveilig voor mij. Ik leef in grote angst en gebondenheid. Ik ben van plan dit land zo snel mogelijk te verlaten, maar slechts één ding hield me tegen. Mijn overleden vader heeft bij een van de belangrijkste instellingen in Europa de som van het geld, € 3,2 miljoen, gestort voor verdere overdracht

Maar helaas voltooide hij de transactie niet voordat hij plotseling stierf. 45% voor je hulp en hulp omdat het stom lijkt voor mij om te proberen een volstrekte vreemdeling te confi- reren die ik nog nooit eerder heb ontmoet. Door instinct ben ik ervan overtuigd dat je een eerlijk persoon bent en dat je de capaciteit hebt om deze transactie met mij af te handelen. Zodra het klaar is, kom ik langs om je te ontmoeten en de rest van mijn leven in jouw land door te brengen. Hier beneden leef ik in angst omdat vijanden, ooms en slechte familieleden van mijn ouders op me jagen. Laat me alsjeblieft weten wat je mening is over mijn voorstel aan jou.

Miss Michelle