Brenda Stefan Muller z Demokratické republiky Kongo

Tariel

Ninja
S fotografiemi : Brenda Stefan Muller

Return-Path: <brenda.stefan25@gmail.com>
From: BRENDA STEFAN <brenda.stefan25@gmail.com>
Date: Thu, 16 Apr 2020
Subject: Díky a Bůh vám žehnej.

Mé nejdražší srdce,

Děkujeme za vaši odpověď na mou žádost. Jsem více než šťastný, když jsem obdržel váš e-mail, který naplňuje mé srdce radostí a doufám, že mi Všemohoucí Bůh vzpomněl tím, že mi přinesl své srdce. prosím jak se ti tam daří? Doufám, že se cítíte dobře a zdravě. Jmenuji se Brenda Stefan Muller z Demokratické republiky Kongo. Můj otec se oženil s paní Caroline Stefanovou, ale moje matka je z německého Hamburku. Jsem mladá hezká svobodná 25letá dívka 5'8 "vysoká a doufám, že mě přijmete navždy v božském vztahu s vámi. Připojil jsem zde své fotografie, abyste mě dobře znali, a také rád znát vás lépe, vaše líbí a nelíbí, a já také ráda budu mít váš obrázek, prosím zde. Jsem nucen vás kontaktovat kvůli špatnému zacházení, které dostávám od své nevlastní matky. ode mne od nečekané smrti mých milovaných rodičů.