Chan Patrick, Han Seng Bank

Jane Dough

Moderator
Staff member
Return-Path: <chanp@gmail.com>
X-Greylist: Passed host: 190.61.128.52 [IFX Networks, Colombia, Cundinamarca]
Received: from unknown 112.96.255.224 [China Unicom, China, Guangzhou]
Reply-To: <chanprivacy55@yahoo.com.hk>
From: "Chan Patrick"<chanp@gmail.com>
Subject: Jag värva för din hjälp i att sprida denna transaktion.
Date: Mon, 18 Oct 2010

Mitt namn är Chan Patrick arbetar jag med Hang Seng Bank.
Jag vill göra en överföring av en stor summa pengar av min bank och jag värva för din hjälp i att sprida denna transaktion. Jag avser att ersättning för din hjälp om du kommer att hjälpa mig.

Skulle du vara intresserad så skicka mig ett mail på min privata e-post (chanprivacy55@yahoo.com.hk).

Hälsningar,
Chan.

Jane Dough

Moderator
Staff member
Return-Path: <sponsorbv1@bigmir.net>
X-Greylist: Passed host: 63.245.142.182 [USA, Clyde, Kansas Independent Telecommunications]
Received: from 93.125.40.15 [Belarus, Localnet UP Isp]
Reply-To: <pkchankwaikwo@bigmir.net>
From: "PAT CHAN"<sponsorbv1@bigmir.net>
Subject: BEGXRAN OM akut hjXlp
Date: Sun, 27 Feb 2011

BEGДRAN OM akut hjдlp

Det дr fцrstеeligt att du kan vara lite orolig eftersom du inte kдnner mig men jag har en branschen av цmsesidigt intresse att dela med dig. Jag fick din referens i mitt sцkande efter nеgon som passar min fцreslagna affдrsfцrbindelsen.

Jag Mr.Patrick Chan verkstдllande direktцr Hang-Seng Bank Ltd Jag har en dold verksamhet fцrslag еt dig. Jag behцver dig att hjдlpa mig att utfцra en affдrsprojekt frеn Hong Kong till ditt land. Det innebдr цverfцring av en stor summa pengar. Allt som rцr denna transaktion skall juridiskt gцras utan problem. Vдnligen strдva efter att stцrsta mцjliga diskretion i alla frеgor som rцr denna frеga.

Nдr pengarna har framgеngsrikt цverfцrts till ditt konto, ska vi dela i fцrhеllandet som skall godkдnnas av oss bеda.

Jag fцredrar du nе mig pе min privata e-postadress nedan (pkchankwaikwo@bigmir.net) och slutligen efter att jag skall fцrse dig med mer information handlar om denna operation.

Vдnligen om du inte дr intresserad ta bort det hдr mailet och inte jaga mig eftersom jag lдgger min karriдr och livet av min familj pе spel med denna satsning. Дven om inget vеgat дr ingenting gained.Do skicka mig fцljande information nдr du svarar tillbaka till mig.

[1]. DIN fullstдndiga namn:
[2]. Ditt hus och MOBIL telefonnummer:
[3]. DATUM / FЦDELSEORT:
[4]. Ditt yrke:
[5]. DIN Resident ADRESS:
[6]. LAND bosatt:
Din tidigaste svar pе detta brev kommer att uppskattas.

Vдnliga Hдlsningar,

Mr.Patrick Chan.