George P. Owen, Wereldbank

Dororo

Administrator
Staff member
From: [georgeowen@yahoo.com]
Subject: Betaling GOEDKEURING van de Wereldbank LONDEN.
Date: Tue, 8 Apr 2010

World Bank Group
Van bureau van de secretaris-generaal
World Bank Group, LONDON, Verenigd Koninkrijk

BETALING GOEDKEURING van de Wereldbank LONDON, Verenigd Koninkrijk.

Ik ben George P. Owen, Bill and Exchange Manager / secretaris-generaal, hoofd van de Wereldbank Finance Group, London Branch, dat is opgericht om te vechten tegen oplichting en frauduleuze activiteiten wereldwijd.

Deze groep is verantwoordelijk voor het onderzoek naar de legitimiteit van onbetaalde contract, successie-en lotto winnen van claims door bedrijven en particulieren en regisseert de uitbetalende instanties (banken) over de hele wereld voor de onmiddellijke betaling van de geverifieerde vorderingen aan de begunstigden maken zonder verdere delay.You worden gecontacteerd wettelijk betrekking tot de vrijlating van uw langverwachte fonds. Na een uitvoerige bespreking van uw dossier, heeft de World Bank Group opdracht gegeven dat uw fonds onmiddellijk moeten worden release.

De som van US $ 10,625,000.00 (tien miljoen zeshonderd vijfentwintigduizend Dollars van Verenigde Staten) is goedgekeurd in uw voordeel via mijn desk.I Daarom wil om u te informeren dat uw betaling wordt verwerkt en zal worden vrijgegeven aan u zo spoedig u reageert op deze brief.

Probeer het opnieuw bevestigen mij het volgende:

Merk op dat de bovengenoemde fonds is geklaard uit terroristische of daarmee samenhangende fraude Activities.Thanks voor uw medewerking

George P. Owen.
(Secretaris-generaal)
World Bank Group.