Gerald Walter

L

Lucide

Guest
In Dutch:

DIT IS voor uw aandacht

Wij wensen opnieuw mee te delen dat u zijn genoemd als een begunstigde de totale som van $ 11,300,000.00 (elf miljoen driehonderd duizend Amerikaanse dollars) in het codicil en het testament van de overledene. (naam nu ingehouden want dit is onze tweede brief aan u). Ik heb contact met u omdat u draagt de achternaam identiteit en Daarom kunnen presenteren u als begunstigde van de erfenis. Daarom ben ik tot de overtuiging dat je kunt deze fondsen ontvangen als u gekwalificeerd door uw naam identiteit.

Om na te gaan zijn deze middelen in escrow, bel dan het Automated Number van de Bank en volg de aanwijzingen:

Bel: +1 (917) 472-1925
Pass-code:
Account Number:
Pin:

Alle juridische papers zullen worden verwerkt in uw aanvaarding. In uw aanvaarding van deze deal, ik verzoek u vriendelijk naar mij uw brief van aanvaarding; uw huidige telefoon-en faxnummers en een forwarding-adres, zodat wij de nodige documenten dossier bij ons hoog rechter successie divisie voor het vrijgeven van dit bedrag van geld. Ga terug naar mij via het onderstaande contactformulier e-mail adres: [geraldwalter1@live.ca].

Hoogachtend,
Gerald Walter

L

LuckyOne

Guest
DIT IS voor uw aandacht

Wij wensen opnieuw mee te delen dat u zijn genoemd als een begunstigde aan de totale som van $ 11,300,000.00 (elf miljoen Drie honderdduizend Amerikaanse dollars) in het codicil en de laatste testament van de overledene. (Naam nu ingehouden want dit is onze tweede brief aan u ).

Ik heb contact met u omdat u draagt de achternaam identiteit en Daarom kunnen presenteren u als begunstigde van de erfenis. Daarom ben ik tot de overtuiging dat je kunt deze fondsen ontvangen als u gekwalificeerd door uw naam identiteit.

Om te controleren of deze middelen in escrow, bel dan het Automated Number van de Bank en volg de aanwijzingen:

Pass-code: 4262
Account Number: 0221077410248
Pin: 2388

Alle juridische papers zullen worden verwerkt in uw aanvaarding. In uw aanvaarding van deze deal, ik verzoek u vriendelijk naar mij uw brief van aanvaarding; uw huidige telefoon-en faxnummers en een forwarding adres, zodat wij de nodige documenten in ons bestand High Court probate divisie voor het vrijgeven van dit bedrag van geld. Kom terug naar mij via de volgende contact e-mail adres: [geralwalter_06@yahoo.com.hk]

Hoogachtend,
Gerald Walter

H

hersens

Guest
same messages

DIT IS voor uw aandacht

Wij wensen opnieuw mee te delen dat u er vermeld als een begunstigde
de totale som van $ 11,300,000.00 (elf miljoen driehonderd
duizend Amerikaanse dollars) in het codicil en testament of
de overledene. (Naam nu met held want dit is onze tweede brief aan u).
Ik heb contact met u dragen de achternaam identiteit omdat u en
Kan dus stellen u als begunstigde van de erfenis.
Ik ben dan ook rekenen dat u kunt ontvangen proefschrift
middelen zoals je bent
gekwalificeerd door uw naam identiteit.

Thesis om fondsen te verifiëren in
de geblokkeerde,
bel dan het Automated Number
van de Bank en volg de aanwijzingen:

Pass-code: 4262
Account Number: 0221077410248
Pin: 2388

Alle juridische papers zullen worden verwerkt in uw aanvaarding.In uw
aanvaarding van deze deal, ik verzoek u vriendelijk naar mij uw
brief van aanvaarding, uw huidige telefoon-en faxnummers en een
forwarding-adres om ons dossier Noodzakelijke documenten bij ons hoog
rechter successie divisie voor het vrijgeven van dit bedrag van geld.
Ga terug naar mij via het onderstaande contactformulier
e-mail adres:waltergerald0300@yahoo.com.hk

Hoogachtend,
Gerald Walter

Allen hartelijk dank voor uw bijdragen. Het lijkt er helaas op dat er weer Nederlands sprekende mensen het doel zijn van deze oplichters.
Dankzij uw meldingen komt dit weer meer in de bekendheid en word de kans dat iemand anders hier wél voor valt weer kleiner.

Één gelukje hebben we wel, deze oplichters spreken zelf haast nooit Nederlands en moeten daarom vertrouwen op een slordige internet-vertaal-service. Dit zal u waarschijnlijk ook hebben gemerkt aan de berichten die u ontvangen heeft. Deze hebben vaak niet-kloppende zinnen en andere fouten.

Mocht u nog meer soortgelijke berichten in het Nederlands ontvangen, aarzel vooral niet om ze hier op Anti-Fraud International te plaatsen. Wie weet bespaart u er een taalgenoot een hele nare ervaring, en een hele hoop geld.

Nogmaals dank!

M

Michel

Guest
Erg triest

Hallo

Uw antwoord op mijn e-mail is ontvangen. Eerst moet je beseffen dat dit is een deal.Ik nam contact op,omdat je dezelfde achternaam met mijn late klant Engr.Arthur Bernard Chlapecek

Toen deze gelegenheid opengesteld en ik weet dat ik kan het niet alleen zonder een betrouwbare buitenlandse partner, toen begon ik een discrete online zoeken naar een betrouwbare partner die het aandeel van mijn cliënt achternaam, en ik ben uw contactpersoon uit een e-mail web directory. Toen ik zag uw contact tijdens mijn zoektocht, mijn intuïtie vertelde me in een keer,dit is de persoon om mee te werken en ik opgevolgd en contact met u, want mijn intuïtie gewoonlijk niet nalaten mij.Ik denk dat dit een goddelijke orkestratie. En ik geloof dat we met succes kan dit project samen te behandelen.

Je kunt je afvragen waarom zou het wel zijn,maar dat is het leven voor u,wanneer zich een kans wil kom je weg, is het niet aangekondigd,maar het hangt van jou af te maken voor altijd bij je blijven als het verschijnt.

Ik hoop dat we samen kunnen werken als partners om deze transactie te komen tot bloei te maken. Partnerschap is alles over wederzijds begrip,wederzijds vertrouwen,wederzijdse samenwerking,wederzijdse inspanningen / bijdrage en wederzijdse voordelen voor alle partijen.

Merk op dat dit project perfect was gepland voordat ik contact met u, daarom kan ik moedig u verzekeren dat er niets zal kort van het succes te komen. Maar nogmaals wil ik vragen: bent u er klaar voor? Ik vraag dit,omdat er twee kanten aan een medaille. Gelieve indien u klaar bent om de volgende informatie aan mij te herbevestigen;

Naam
Woonadres
Telefoon-en faxnummer
Geboortedatum
Bezetting
Seks

Na de ontvangst van de bovenstaande informatie van u het juridische proces dat u zal vestigen als de begunstigde van de erfenis zal beginnen.Het proces omvat de beëdiging van een verklaring bij de rechtbank hier in Zwitserland voor de bewering dat u de begunstigde van het legaat in kwestie als de instructies van de overledene te steunen.Daarna zal ik naar de Probate griffie van de rechtbank een verzoek samen met de beëdigde verklaring, zodat ze goed te keuren en u te bevestigen als de begunstigde van de nalatenschap. Een probate brief van de administratie zal dan worden afgegeven in uw voordeel.

Daarna zal een aanvraag worden verzonden naar de bank voor de vordering van het fonds het bevestigen van de probate brief. Noodzakelijk, na ontvangst van de aanvraag zal de Bank hun verificatie te doen en als ze tevreden zijn, hetgeen het geval zal zijn, de erfelijke fonds zal worden vrijgegeven aan u.Als dat eenmaal is gedaan, kunt u beslissen om de overdrachtsbelasting van de Bank aan de bank in uw land van verblijf.Merk op dat de bank als een aangelegenheid van de procedure zal contact met u opnemen om persoonlijke informatie van u vragen,in een poging om te controleren dubbel als je de persoon wiens gegevens die ze al hebben, zodat er geen sprake van een betaling aan een verkeerde begunstigde.

Op dit punt zal ik de nadruk leggen op het belang van vertrouwen, oprechtheid en ervoor zorgen dat we discreet de manier waarop we omgaan met de transactie.Wij zijn de enigen die de beslommeringen van deze transactie te leren kennen. Derhalve dient te worden gehouden op die manier.U neemt instructies van mij alleen,omdat voor ons om te slagen en bereiken zonder problemen,dan moeten we elkaar vertrouwen.

Merk op dat het succes dat we snakken naar mag niet goedkoop, ik zal een hoop geld te investeren om deze prestatie te verzekeren. Zegelrechten zullen worden betaald op de beëdigde verklaring, afgezien dat een percentage van het geld zal worden betaald op het Probate register en deze kosten zal mijn verantwoordelijkheid.

Ik ben een voorstel voor een verdeling van de verhouding tot 60% voor mij 40% voor jou. Gelieve deze staat open voor onderhandelingen weten dat je een rol te spelen hebben.

Voordat ik het vergeet,laat me goed voorstellen.Mijn naam is Gerald Walter,ik ben een advocaat is gevestigd in Zwitserland en ik ben 41 jaar oud.U kunt mij bereiken op de volgende telefoon-en faxnummer + 41 (44) 586 59 03.Mijn adres is Fluelastrasse 41,8047 Zürich,Zwitserland.Maak het als een zaak van belang om mij te bellen. De informatie die ik u gevraagd te bevestigen hierboven zijn belangrijk omdat het betekent een bevestiging van uw acceptatie. Als er iets is wat je wilt weten voel je vrij om het te brengen.

Dit is een gouden kans die anders moeten worden benut nageslacht zal ons alles vragen.

Met vriendelijke groet,

Gerald Walter.

Zoals jullie zelf wel zien, heb ik een antwoord terug gekregen, ik had aan hem gevraagd, wie er dan wel niet van onze familie overleden zou moeten zijn, zie bovenstaande tekst, wat hij vervolgens terug stuurt, deze man is dus echt een dikke oplichter, en let vooral even op, op de spellingsfouten.
Heb hem een mail terug gestuurd, dat hij een oplichter is, en mocht hij doorgaan dat ik zelf wel juridische stappen onderneem tegen deze man,
Het zal me benieuwen, mocht ik weer wat krijgen, zet ik het er weer op.

F

ferdy

Guest
nog een

heb ook zo een mail ontvangen met de zelfde nummers en pin code (?)
awt gebeurt er als er verder op reageert, zonder cruciale gegevens te geven natuurlijk. Geld zal er wel nooit komen , dat is duidelijk

Als je reageert wordt je email adres vaak opgeslagen in een bestand van actieve adressen. Dit betekent dat de oplichter weet wie er achter een email adres zit, en welke nationaliteit hij of zij heeft.

Dit wordt soms gebruikt om u later opnieuw te benaderen, met een ander type oplichting. Aangezien uw naam al bekend is bij de oplichter kan hij pogen zijn volgende poging geloofwaardiger te maken.

Over het algemeen raad ik het af om te reageren op deze mailtjes, ook als u niet van plan bent deze crimineel ooit geld te sturen.