Herr Pell Gordon, Natwest Bank

S

Swede

Guest
Gothenburg 09-01-15
I recieved this mail today, it looks similar to yours, but is translated to something the sender believe is swedish......
Copy of mail below.

Från herr Pell Gordon
Privat Tel: +447024069968
Mobilnummer: +447024042891

Jag är Herr Pell Gordon Från Harlsden, nordvästra London, här i England. Jag arbetar för NatWest Bank Corporation London. Jag skriver dig från mitt kontor som kommer att vara en enorm fördel för oss båda. I min avdelning, som är biträdande chef (Greater London Regional Office), jag upptäckte en övergiven summan av £ 15 Million Great British Pounds (Femton Million Great British Pounds) på ett konto som tillhör en av våra utländska kunder Sen Mr.Thompson Morrison en amerikansk medborgare som tyvärr miste livet i flygkrasch i Alaska Airlines Flight 261 som störtade den 31 januari 2000, även hans hustru och enda dotter.

Vid valet av kontaktar du är upphetsad av geografisk karaktär av var du bor, särskilt med tanke på hur känsliga de transaction.and sekretessen här. Nu är vår bank har väntat på någon av de anhöriga att komma upp för påståendet men ingen har gjort that.I personligen har misslyckats med att hitta släktingar i 2 år nu, jag söker ditt medgivande att presentera dig som närmast anhöriga / Kommer Stödmottagande till avlidna så att intäkterna från detta konto värderats till 15 miljoner pund kan utbetalas till dig.

Detta kommer att betalas ut eller delas i dessa procentsatser, 60% för mig och 40% till dig. Jag har fått alla nödvändiga juridiska dokument som kan användas för att backa upp detta påstående vi gör. Allt jag behöver är att fylla i ditt namn till handlingarna och legalisera det i domstol här för att visa dig som den rättmätiga förmånstagaren. Allt jag behöver nu är din ärliga samarbete, sekretess och pålitlighet för att vi ser denna transaktion igenom. Jag garanterar er att detta kommer att genomföras under ett legitimt system som skyddar dig mot eventuella brott mot lagen.

Ge mig följande: som vi har 7 dagar att köra igenom det. detta är mycket mycket brådskande TACK.

1. Fullständigt namn
2. Din Direkt Mobilnummer
3. Din kontaktadress.

Att ha gått igenom ett metodiskt söka, jag bestämde mig för att kontakta dig hoppas att ni kommer att finna detta förslag intressant. Var på din bekräftelse av detta meddelande och ange ditt intresse förse dig med mer information. Endeavor att meddela mig ert beslut så snart som möjligt.

Du kan kontakta mig på min privata mail: [pellgordon@hotmail.co.uk]

Hälsningar,
Herr Pell Gordon
Privat Tel: +447024069968
Mobilnummer: +447024042891

Top Gun

Ninja
Hello Swede and thanks for your post.

The scammer genius who sent you this one has probably been using a translation tool. The result is usually quite entertaining but it is nevertheless more of a scam than a joke. Are there any headers?

De Master Yoda

Emeritus
Alates Hr Pell Gordon.

Google Translate pakub selliste kirjade saatjatele hindamatuid võimalusi. Alljärgnev on kõigest üks võimalikest:

Alates Hr Pell Gordon
Mobiilinumber: +447024042891
Tel: +447024069968

Olen hr Pell Gordon Alates Harlsden, North West London, siin Inglismaal. Ma töötan Natwest Bank Corporation Londonis. Writing teid työhuoneestani, et oleks tohutu kasu nii meile. Minu departemangu, olles juhtimisabi Greater London Regional Office ma avastas ühes mahajäetud summana $ 12,5 miljonit USA dollarid (Kaksteist miljonit viissada tuhat Usa dollarid) in konto kuulub üks meie välismaistele klientidele Late Mr.Thompson Morrison USA kodanik , kes kahjuks kaotas oma elu Euroopa lennukatastroofi of Alaska Airlines Flight 261, mis kukkus 31. jaanuari 2000, kaasa arvatud tema naine ja ainult tütar.
Valik Teile on tekitanud alates geograafilist laadi kohta, kus te elate, eelkõige seetõttu, et sensivity ja tehingu konfidentsiaalsuse siin. Nüüd panga oodanud midagi lähedastel come-up tuleb nõuet, kuid keegi ei teinud seda. Mina isiklikult ei ole andnud leidmisel sugulaste 2 aastat nüüd, Ma otsin oma nõusoleku esitada teile kui Lähisugulane / Kas abisaaja surnud, nii et teel selle konto hinnatud 12,5 miljonit dollarit võib maksta teile.

See on välja makstud või jagada need protsendid, 60% mulle ja 40% sulle. Mul on tagatud kõik vajalikud juriidilised dokumendid, mida saab kasutada varundage see väide me tegemisel. All i need on FILLIN oma nime ja dokumentide legaliseerimise see kohus siin tõestada teile õigustatud toetusesaajaga. Ma nõuavad, nüüd on teie ausad koostöötoimingud, Konfidentsiaalsus ja Trust, mis võimaldavad meil näha selle tehingu läbi. I garanteerida teile, et see täide viia seaduslik korraldus, mis kaitseb teid mis tahes rikkumise korral õigust.
Palun pakuvad mulle järgmistes oleme 7 päeva kestab see läbi. See on väga kiiresti palun.

1. Täisnimi.
2. Sinu Direct Mobiiltelefoni number.
3. Teie kontaktaadress.
Võttes läbinud metoodiline otsida, otsustasin ma teiega loodame, et sa leiad selle ettepaneku huvitav. Palun teie kinnitus sellele kirjale ja näitab teie huvi esitavad teile rohkem teavet. Endeavor lasta mul tunne oma otsuse mitte hoida mind ootab.
Tervitused,
Hr Pell Gordon
GSM: +447024042891
Tel: +447024069968
puhkjapojad1 Re: Nigeeria kirjad ja investeerimisskeemid 18/02/09 13:31

MuppetsRfUN

New Member
Mr Pell

I got this letter in the mail today:

Funny how he only has 7 days but sends them months apart. I actually called this guy up and asked him how he can sleep at night and how he's the scum of the earth for using anybody's name who died in a real plane crash. Then asked him if he looked forward to being Bubba's Bitch when he goes to jail, then he'd make a pretty wife I'm sure. He hung up so I called back and said thank you for staying on the phone long enough to trace your exact location, the police will be there in about thirty seconds to arrest you. I love messing with these scumbags! LOL!

From Mr. Pell Gordon
Private Tel: +447024069968
Mobile Number: +447024042891

Dear Friend

I am Mr. Pell Gordon From Harlsden, North West London , here in England. I work for NatWest Bank Corporation London. I am writing you from my office that will be of an immense benefit to both of us. In my department, being the assistant manager (Greater London Regional Office), I discovered an abandoned sum of £ 15 Million Great British Pounds (Fifteen Million Great British Pounds ) in an account that belongs to one of our foreign customers Late Mr. Thompson Morrison an American citizen who unfortunately lost his life in the plane crash of Alaska Airlines Flight 261 which crashed on January 31 2000, including his wife and only daughter.

The choice of contacting you is aroused from the geographical nature of where you live, particularly due to the sensitivity of the transaction. and the confidentiality herein. Now our bank has been waiting for any of the relatives to come-up for the claim but nobody has done that. I personally has been unsuccessful in locating the relatives for 2 years now, I seek your consent to present you as the next of kin /Will Beneficiary to the deceased so that the proceeds of this account valued at 15 Million Pounds can be paid to you.

This will be disbursed or shared in these percentages,60% to me and 40% to you. I have secured all necessary legal documents that can be used to back up this claim we are making. All i need is to fill in your names to the documents and legalize it in the court here to prove you as the legitimate beneficiary. All I require now is your honest Co-operation, Confidentiality and Trust to enable us see this transaction through. I guarantee you that this will be executed under a legitimate arrangement that will protect you from any breach of the law.

Please provide me the following: as we have 7 days to run it through. this is very very URGENT PLEASE.

1. Full Name
2. Your Direct Mobile Number
3. Your Contact Address
4. Date of Birth

Having gone through a methodical search, I decided to contact you hoping that you will find this proposal interesting. Please on your confirmation of this message and indicating your interest will furnish you with more information. Endeavor to let me know your decision as soon as possible.

You can contact me at my private mail: [pellgordonp@hotmail.com]

Regards,
Mr Pell Gordon
Private Tel: +447024069968
Mobile Number: +447024042891

Last edited by a moderator: