Jengins J K L Hui Legg, Hang Seng Bank Ltd

Sophie

Samurai
From 2013 Google Corporation
Return-Path: <juliemcd@talktalk.net>
Received: 195.93.33.89, United States, Sterling, AOL Inc
Subject: Uw aandacht wordt hoogst noodzakelijk.
Date: Tue, 12 Feb 2013
From: 2013 Google Corporation <juliemcd@talktalk.net>

Uw aandacht wordt hoogst noodzakelijk.
E-mail: [jenginsjoha@yahoo.com.hk]

Het is begrijpelijk dat je misschien een beetje 'bezorgd, want ik weet het niet, maar ik heb een lucratieve business voorstel van wederzijds belang met u delen. Ik heb je verwijzing in mijn zoektocht naar iemand die past bij mijn voorgenomen zakelijke relatie.

Ik ben Jengins JKL Hui Legg Executive Director en Chief Financial Officer van Hang Seng Bank Ltd ik een verduisterde bedrijf suggestie voor je. Ik zal je nodig hebben om mij te helpen bij het uitvoeren van een business project uit Hong Kong naar uw land. Het gaat om de overdracht van een grote som geld. Alles met betrekking tot deze transactie is juridisch worden gedaan zonder hapering. Probeer de uiterste discretie uit te oefenen in alle aangelegenheden met betrekking tot deze kwestie.

Zodra de fondsen met succes zijn overgedragen op uw rekening, delen we een relatie worden gelegd tussen ons. Ik geef de voorkeur je me bereiken op mijn prive e-mail adres hieronder (e-mail: (jenginsjoha@yahoo.com.hk) en ten slotte na dat ik zal u voorzien van meer informatie over deze operatie.

Gelieve indien u bent niet geïnteresseerd delete deze e-mail en niet jagen me omdat ik het zetten van mijn carrière en het leven van mijn familie op het spel staat bij deze onderneming. Hoewel waagde niets is altijd mis.

Je eerste reactie op deze brief zal worden gewaardeerd.

Met vriendelijke groet,

De heer Hui Jengins J.K.L