John Cooper, Förenade kungariket

Jane Dough

Moderator
Staff member
Return-Path: <jcooper1017@msn.com>
X-Greylist: Passed host: 65.55.34.22 [USA, Microsoft]
X-Originating-IP: 82.128.5.99 [Nigeria, Abuja, Multilinks]
Reply-To: <jqcooper58@live.co.uk>
From: John Cooper <jcooper1017@msn.com>
Subject: var god svara
Date: Sun, 18 Dec 2011

Hej,

Jag skickade ett mail tidigare men du svarade inte. I min första post nämnde jag om min sena kund vars släktingar jag inte kan komma i kontakt med. Jag är tvungen att göra detta eftersom jag inte vill banken att skjuta min klients medel till banken statskassan som outtagna arv.

Denna post är skriven och syftar till att värva din hjälp att presenteras som anhöriga till min sena Kund eftersom du är utlänning och endast en utlänning kan lägga anspråk på detta arv. Förvaltningsnämnden för banken har kontaktat mig om detta och jag är ändå för att ge de anhöriga att lägga anspråk på fonden (5m pounds). Enligt ett tydligt och legitimt avtal med dig, jag söker ditt medgivande att presenteras som de närmast anhöriga så att min sena Kundernas fonden inte kommer att beslagtas av banken och skjuts in i banken statskassan som outtagna räkningar.

För att skapa insyn i denna fråga, är du fri att omedelbart ta kontakt för ytterligare förtydliganden och förklaringar i denna fråga. Jag kommer måste du även bekräfta ditt

1.Fullständigt NAMN

2.AGE

3.OCCUPATION

4.SEX

5.RESIDENTIAL ADRESS och

6.CONTACT TELEFONNUMMER att fastställa det faktum att jag arbetar med rätt person.

Tack så mycket för din förväntade acceptans medan vi räknar med ditt snabba svar på denna fråga som är brådskande krav.

Med vänlig hälsning.

John Cooper.

London (Förenade kungariket).