Judy, någonstans ifrån

Jane Dough

Moderator
Staff member
X-Greylist: Passed host: 98.139.91.196 [US, Sunnyvale, Yahoo]
Received: from 41.214.32.193 [Senegal, Dakar, Sonatel]
Date: Sat, 19 Feb 2011
From: judy peterson <judycare35@att.net>
Reply-To: judycares3@ymail.com
Subject: Is me judy from www hembygd se
To: judycares3@ymail.com

Hello sweetie

My name is judy, i am 25yrs old, i'm a free minded, open hearted girl, i like to take life as easy as i could, i'm one of the few that still belives in friendship,love, trust and signs, am very much single and ready to mingle. was browsing through the internet and came across your contact, belive me i like what i see and i am attracted to you, it will be my sincere pleasure to be your friend if you don't mind, i hope you will not take my request for granted, feel free to email me, i will appreciate it if you can send me some pics to my private email address, i look forward to hear from you soon.

Take care.

Judy.

Hej sötnos

Mitt namn är Judy, jag 25yrs gammal, jag ärr en fri minded, öppen hjärtad
flicka, jag gillar att ta livet så lätt som jag kunde, jag är en av de få
som tror sig fortfarande i vänskap, kärlek, tillit och tecken, är mycket
mycket enkel och redo att mingla. var du surfar via internet
och kom över din kontakt, tro mig jag gillar vad jag ser och jag
attraherad av dig, blir det min uppriktiga glädje att vara din vän

Om du inte har något emot, jag hoppas att ni inte kommer att ta min begäran om beviljats, gärna maila mig, kommer jag uppskatta om du kan
skicka mig några bilder till min privata e-postadress, jag ser fram emot hör av dig snart.

Ta hand.

Judy.

Jane Dough

Moderator
Staff member
Return-Path: <judy@mail.vn>
Received: from 207.111.247.185 [USA, Sunnyvale, Proofpoint Inc]
Date: Tue, 29 May 2012
Subject: Hello sweetie
From: judy peterson <judy@mail.vn>
To: <judy4me@ymail.com>

Hej sötnos

Mitt namn är Judy, jag är 25yrs gammal, jag är en fri sinnad, öppna hearted girl, jag gillar att ta livet så lätt som jag kunde, är jag en av de få som fortfarande tror på vänskap, kärlek, tillit och tecken kommer det vara min uppriktiga nöje att vara din vän om du inte har något emot, jag hoppas du inte tar min begäran för givet, gärna maila mig på min privata e-postadress (judy4me@ymail.com) jag ser fram emot att höra från dig snart.
Sköt om dig.

Judy.