Karen Frederick very dangerous scam woman !!

enrique10

New Member
Karen Frederick met deze naam geeft ze zich uit ze werkt via relatie planeet. Ze zegt een Deense te zijn haar vader is gestorven haar moeder heeft haar verlaten voor een ander man uit Italie en daar zou ze wonen.Zij zelf zit in Lokoja Kogi State post code 023425 in 10h Emirad Light hotel dit is het adres dat ze mij gaf. Ze zou daar zijn om als verpleegster te werken maar haar kontrakt is zo goed als over en ze wil daar weg na een paar chats valt ze voor je en vraagt ze om wat geld op te sturen om haar vliegtuig te kunnen betalen. dan komt ze af dat ze niet kan vertrekken want haar visum is verlopen en dit gaat tijd en geld kosten ze heeft ook geen geld meer om eten enzovoort te kunnen kopen en zo gaat dat door. Als haar visum klaar is en ze gaat zogezegd om haar ticket wordt ze naar de vlieghaven gestuurd en zou michelaneous charges moeten betalen ten bedrage van 1000 euro die ze zogezegd terug krijgt bij aankomst in Europa ik wijs haar erop dat dit bedrog moet zijn en dat ze haar bedriegen maar zij was mij aan het bedriegen ik kreeg zelfs een telefoonnummer om mij te kunnen laten overhalen dat het wel zo is.Omdat ik volhoudt gaat ze zogezegd terug naar haar ambassade die met haar zouden meegaan . Ze moet de kosten niet meer betalen maar heft er nog wel een paar en ondertussen vraagt ze geregeld geld om eten te kunnen kopen. Op 11/06 is haar facebook account ineens verdwenen op mijn account begin ik haar te zoeken en bots op drie accounts van haar op een was ze weer bezig met een Vlaamse man maar die wil blijkbaar niet luisteren naar mij mij heeft ze onder tussen geblokkeerd en mijn dochter ook zodat wij ze niet meer kunnen vinden maar als je vrienden hebt is het geen probleem, ze heeft dus nog wel een facebook account ook al had ze tegen mij gezegd dat ze niet meer op facebook wilde zijn neen natuurlijk ze heeft tij nodig voor haar volgend slachtoffer waar ze al mee bezig was sinds half mei ik heb haar op 10 mei leren kennen .Ze kan enorm goed praten en liegen zal zweren op de heilige bijbel en met haar hand op het hart maar niets meent ze . het is dus een echte scam
Dit is de eerste mail die ik kreeg van haar

HALLO CREUS

Het is mij een genoegen om te lezen van u als goed en bedankt voor de mail die je me stuurde, sorry antwoord ik u beetje laat ......
Zoals je kunt zien op mijn profiel op de site om mijn geluk te beproeven Misschien dat ik de juiste keuze voor mij. Eens te meer ik dernmark in een stad genaamd Hurup Thy, ik ben geboren in het, hoewel ik een tweetalige ouders zeggen dat mijn vader komt uit Denemarken, terwijl mijn moeder komt uit Zweden in een stad genaamd Orebro .... .. ..
Ik ben alleen nooit getrouwd geweest en heb ik geen kinderen, mijn hobby's echt bestaan ​​in de natuur: koken, films, en soms als ik de vrije tijd in het weekend vissen. Ik wil luisteren naar RnB, Blues en Pop, I dont rook, maar drink alleen rode wijn na een heerlijk diner maaltijd. ik weet niet wat je wilt weten over mij weten. Ik wil een goede blik op mezelf en neem mezelf om mijn ervaringen uit het verleden en wat de toekomst te bieden heeft me proberen te ontwikkelen heeft. im soort van een indoor meisje dat betekent dat ik ga niet naar clubs of shows. Ik heb een betere kijk goed binnen movives of misschien de film .....
Ik werk als verpleegkundige .....
Ik wil je ook meer. en vertel me een beetje meer licht op je persoonlijkheid. Ik wil dat je voor-en afkeuren en uw belangen en uw toekomstige plannen te horen.? misschien im te veel gevraagd time.I moet eerst eerlijk met mezelf en iedereen die ik in contact komen met, helaas (of gelukkig ..) Ik heb niet veel tijd om iets van mijn doelen om verliezen te maken hebben
Maar als je meer wilt weten over mij .. je bent vrij om te vragen als de mijne, maar ik zou liever dat je kon me een email sturen kan zijn kunnen we meer foto's van ons te delen, want er is heel leuk en actief te krijgen om elkaar te leren kennen.
we kunnen chatten op msn met mijn e-mail

[karenfrederick@live.com]

Ook op facebook met mijn profielnaam

Frederick D Karen

Ik hoop dat we chatten op msn als je online bent en ik ook op die kleine dingen hier vragen voordat vervolgens
1) vertel me hoe lang ben je single en wat uw leeftijd geweest

2) wat heb je voor het leven als een baan en hoe lang ben je al op de site op zoek naar vrouw geweest

3) vertel me wat zijn je hobby's en houdt

4) heb je kinderen hebt en wat is je toekomst plan voor mij als we op goed en besluiten om de rest van ons leven samen door te brengen

Ik wacht op uw antwoord.
Groet

KAREN FREDERICKker09.jpgker22.jpg

enrique10

New Member
Als je haar volgend slachtoffer verwittigd krijg je dit

karen frederick <karenfrederick@live.com>
datum: 14 juni 2013 21:40
onderwerp: TO HELL WITH
verzonden door: live.com
Stupid man why did you have to contact everyone and tell them I collected 2000euro from you thti didn't come
I am at the airport now and I will cancel my flight am not coming to you any more go and join in to the train and dead stupid man called himself Thorwald Creus
I don't want to see you any more and I will call the police I report you if you ever contact my friend or family I will take you to court and jail you
I am going to contact you ex wife I tell her this I flying to denmark and never to belgium again stupid idiot

karen frederick <karenfrederick@live.com>
datum: 14 juni 2013 22:13
onderwerp: TO HELL WITH
veHello why did you. Contact peter nd told him I collect money from you in fact you really hurt me because I believe you are a mature man and I never know you are not no wonder why you ex wife leave you to married another man you have stop your love in me think night and I don't think of you any more
Stop contact me and don't send me mail any more

Natuurlijk ik begrijp haar reactie ze heeft zojuist een volgend slachtoffer verloren de man heeft me zelfs bedankt want hij wist van niks en heeft haar er dan met gekonfronteerd

enrique10

New Member
Relatieplanet Zwarte harten (kaartspel) Stop met dromen, start met daten
> Relatieplanet Zwarte harten (kaartspel) Stop met dromen, start met daten
> ________________________________________
> Van:
> Verzonden: maandag 17 juni 2013 9:37
> Aan: memberdesk
> Onderwerp: ongepaste inschrijving | 867450
>
> Naam :
> Email :
> Logincode : Niet opgegeven
> LogincodeCookie: 867450
> Browser-tag : Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.2; WOW64; Trident/6.0)
> Bericht : ongepaste inschrijving
>
> geachte ik was een tijdje geleden ingeschreven op jullie site en ik werd benaderd door een zekere Karen Frederick zij geeft zich uit als een Deense toen ik haar berichtje kreeg heb ik haar opgezocht en zij was inderdaad ingeschreven. aangezien ik dacht mijn liefde had gevonden heb ik mij uitgeschreven. Wat blijkt nu deze vrouw is doodgewoon een zuivere oplichtster die uit is op geld en deze site misbruikt

memberdesk (memberdesk@relatieplanet.nl)

Toevoegen aan contactpersonen

17/06/2013
Beste naam,

Bedankt voor je melding. Betreffende member is een scammer en inmiddels van de site verwijderd. Scammers zijn personen die met fake profielen en zielige verhalen geld afhandig proberen te maken van niets vermoedende personen. Relatieplanet staat absoluut geen scammers toe om onze members te beschermen en daarom worden deze profielen snel verwijderd door onze profielcontroleurs.

De meeste scammers hebben profielen en berichten die geschreven zijn in het Engels of slecht vertaald zijn naar het Nederlands. Verder kun je scam onderandere herkennen aan het e-mailadres van de afzender en doorverwijzingen naar een SMS-box. Scammers komen vooral uit Oost Europese en Afrikaanse landen.

Tot aan de verwijdering zien de scammers vaak nog kans een klein aantal berichten te versturen, waaronder ook naar jou. We adviseren altijd om niet te reageren op het vermelde e-mailadres en het bericht direct te verwijderen.

Mocht een dergelijk profiel nog niet verwijderd zijn als je het bericht leest, dan ontvangen we graag een melding via het contactformulier.

Met vriendelijke groet,

Annewil,
Memberdesk Relatieplanet

Relatieplanet Datingcommunity
https://www.relatieplanet.nl/