Lambert Dadjo

Phantom

Ninja
Van: 197.242.100.233,
Nigeria, Lagos, Dynamically Allocated To Lagos Lte Customers

From "Lambert Dadjo"
Return-Path: <Praxis.Janle@t-online.de>
Date: Wed, 08 Jul 2015
Reply-To: emailpostlink05@gmail.com
To: lambertdadjo@hotmail.com
Subject: Uw Dringend Bericht
From: "Lambert Dadjo" <Praxis.Janle@t-online.de>

Geachte Heer,

Ik heb contact opgenomen met u de laatste twee weken en ik kreeg geen antwoord. Ik heb gezegd over mijn overleden cliënt die dezelfde achternaam met u heeft. Deponeerde hij de som van $ 10.500.000 met de bank en ze hebben mij gevraagd om een nabestaanden bieden.

Kindly herbevestigen hieronder uw persoonlijke gegevens:

Voornaam ............
Achternaam: ..............
Land Oorsprong: .......

Met vriendelijke groet,
Lambert Dadjo.

A

Anoniem

Guest
OPGEPAST VOOR FRAUDULEUZE PRAKTIJKEN
!!! Ik heb vandaag 27 augustus 2015 om 15.05 uur ook onderstaande mail gekregen !!!

Geachte heer / mevrouw,
Mijn naam is Lambert Dadjo. Ik heb u eerder vorige week contact opgenomen zonder enige reactie. In mijn vorige post, vertelde ik u over mijn overleden cliënt die dezelfde achternaam te delen als de jouwe.
De bank vroeg me om zijn familie te dienen voor een mogelijke uitbetaling van tien miljoen vijfhonderd duizend Amerikaanse dollars. Daarom heb ik uw toestemming proberen om u te presenteren als de nabestaanden van mijn overleden cliënt.

Echter, raden u aan dat de volgende informatie te verstrekken om de betaling te vergemakkelijken:
Naam .....................
Achternaam: ..............
Land van herkomst: .......
Dankjewel.
Lambert Dadjo.

A

anja gryson

Guest
ik kreeg ook deze mail, eerst ben ik er op ingegaan omdat dit niet kon zijn. de volgende reactie was een uitleg wie hij is : advocaat met 4 kinderen, zijn client zou omgekomen zijn in de tsunami van 2011 in Japan. of ik hem kon sms'n en hij vroeg mijn naam, adres, telefoon, leeftijd en beroep... nog geen rekening nummer, maar ik vrees dat dit de volgende stap ging zijn. Ga er niet meer op in nu!!!