Martins Duru, Laha Juridiska House Firm

Jane Dough

Moderator
Staff member
Return-Path: <barristermartinsduru@yahoo.fr>
X-Greylist: Passed host: 77.238.189.136 [Yahoo Europe, Ireland]
Received: from 81.91.229.153 [Office des Poste et Telecommunications, Cotonou, Benin]
X-RocketYMMF: barrister_udonu99
Date: Fri, 29 Oct 2010
From: Barrister Martins Duru <barristermartinsduru@yahoo.fr>
Reply-To: [barristermartinsduru@yahoo.fr]
Subject: Re OBS:

Från barrister Martins Duru
& Co.Chambers, chef,
Laha Juridiska House Firm,
Industriel Quartier des Elites,
Cotonou-Benin republiken.
Privat [barr.durumartins@w.cn]

OBS:,

Jag är barrister Martins Duru, privat biträde till Late Lambert , en medborgare i ditt land, som brukade arbeta som direktör för Société Nationale de Kommersialisering des Produits Pétroliers (SONACOP) Oil Company i Benin republiken Västafrika, Här i efter skall hänvisas att som min klient. I oktober var 15. 2006, min klient, hans hustru och deras tre barn är inblandade i en bilolycka i Cotonou-Abome uttrycka väg. Alla passagerare i fordonet förlorade tyvärr sina liv. Sedan dess har jag gjort flera förfrågningar till din ambassad för att hitta någon av min klients utvidgas släktingar men alla ansträngningar misslyckades.

Efter dessa flera misslyckade försök bestämde jag mig för att spåra hans efternamn över Internet för att hitta någon av familjens medlemmar därför jag kontaktade dig. Jag har kontaktat dig att hjälpa till Repatrating hans fond värderas $ 11,5 miljoner dollar (Elva miljoner femhundra tusen USA-dollar) kvar av min sena kund innan de blir konfiskerade eller förklarats otjänligt som Continental Bank Cotonou Benin där denna enorma mängd var deposited.The Bank har utfärdat mig ett meddelande för att ge sin släkting eller ha konto konfiskerades, eftersom jag har tappat hitta släktingar i över fyra år.

För det faktum att jag har varit unsuccesfull att hitta släktingar i över 4 år nu, jag söker medgivande att presentera dig som den rättmätiga anhöriga till min sena kund, eftersom du har samma efternamn med honom, så att intäkterna av detta konto kan betalas ut till dig och sedan du och jag kan dela pengarna 50% till mig och 50% till dig. Jag har all nödvändig information och juridiska handlingar som behövs för att backa upp dig för påståendet, allt jag kräver av dig är din ärliga samarbete för att vi ser denna transaktion igenom, jag garanterar att detta kommer att genomföras under legitimt system som skyddar dig mot eventuella brott av lagen.

Ring mig omedelbart du får detta mail på min mobiltelefon Tel: +229 99411980, också komma tillbaka till mig med följande information för korrekt identifieringar.

Ditt namn och adress,
Din ålder, yrke och position,
Din Telefon Mobil-och faxnummer för kommunikation Syfte.

Vänligen komma tillbaka till mig genom mitt kontor e-postadress: [barr.durumartins@w.cn]

Jag väntar på ditt samtal och svar ASAP.

Vänliga hälsningar,
Barrister Martins Duru