Maurice Clarke, Société Beninoise d'énergie électrique

Jane Dough

Moderator
Staff member
Return-Path: <maurice.clarke@virgilio.it>
X-Greylist: Passed host: 212.216.176.195 [Italy, Rome, Telecom Italia IDC]
Date: Sun, 22 Nov 2009
From: "maurice.clarke@virgilio.it" <maurice.clarke@virgilio.it>
Reply-To: [bdpaestate@aim.com]
Subject: Outtagna_Tillgångar_Notice?
X-Originating-IP: 188.90.249.217 [The Netherlands, Pool for mobile Internet users]

M. Clarke
Rue du Gouverneur Bayol
République du Benin

Dear Friend,

Jag kontaktar dig när det gäller vår avlidne klient, en medborgare i ditt land och de investeringar som han gjorde med en investmentbank här i République du Benin.

Den 20 november, 2003, min klient som var en gång koncernchef för Société BENINOISE d'énergie électrique deponerade beloppet Åtta miljoner amerikanska dollar under en portföljförvaltning av en investeringsbank i 4 år och deponering förföll den 20. november 2007 med över 98% tillväxt som uppgår till totalt femton Miljoner åtta hundra fyrtio tusen amerikanska dollar. Detta medel har sedan mognat och slår runt på de medel som också har gått ut

Vår kund dog i december 2007 vid en ålder av 81 vid den tiden var han färdigställdes och skilsmässa från sin 4 decennium långa äktenskap. Vår klient inte ange sina närmaste anhöriga eller mottagaren att hans enorma egendom, eftersom han var föräldralös och har inga barn och alla försök att hitta hans närmaste familj har inte lyckats.

Den främsta orsaken att kontakta dig är att du ska stå i som en efterträdare eller närmast anhöriga till den enorma kvarlåtenskap vår avlidne klient. Jag garanterar er att detta skulle ske under en legitim arrangemang om jag kan få ert samarbete och sträng sekretess.

Om du märker att du kan arbeta med mig om detta, komma tillbaka med mig för mer information om hur man skall gå med: Ditt fullständiga namn och adress, ditt Plats och födelsedatum, Your Private detaljer telefonnummer och yrke: [bdpaestate@aim.com] Vänligen om du inte är intresserad av detta förslag vänligen ta bort denna post och jag kommer inte kontakta dig igen på grund av den känsliga naturen i denna process.

Väntar på din brådskande svar.

M. Clarke

lillakia

New Member
kan detta gälla vid sjukhusvistelser också? En väninna som olyckligtvis (i mina ögon) träffat en kort sagt engelsk nigerian, fick ett samtal från ett sjukhus i nigeria som frågade henne om hon var hans fru. Han hade då råkat ut för en bilolycka och var då enligt detta "sjukhus" medvetslös......
Är orolig för att hon nu kommer att få betala sjukhusvistelsen eller dylikt. Dessutom ska han visst komma hit om nån månad, undrar vem som får betala han resa.....? Är orolig för hennes skull, därav min fråga