Mr. Julian Adams, Bank of England

R

redtopp

Guest
Kjære venn ,

Du kan bli irritabel om min e - post som vi ikke har møtt før . La meg starte med å introdusere meg selv skikkelig, mitt navn er Julian Adams , jeg jobber med Bank of England som en nestleder for PRA og administrerende direktør , Forsikring .

BUSINESS :

Det er denne summen av GBP £ 8,750,000.00 ( åtte millioner , syv hundre og femti tusen britiske pund ) i banken min , det var ingen begunstiget uttalt linke til disse midlene som betyr ingen ville noen gang kommer frontward å kreve det .

Min hensikt med å kontakte deg er for oss å jobbe sammen , for å flytte disse midlene ut av min bank til din bankkonto eller andre tom konto etter eget valg . Så snart midlene er overført til din valgte bankkonto , skal vi da dele i forholdet 60 % for meg og 40 % til deg . Hvis interessert , og utstyrt for å gjøre denne virksomheten med meg , gå tilbake å bruke under e - post for mer informasjon .

Merk: Jeg er ikke så veldig flinke til å snakke norsk, hvis du kan snakke, skrive og forstå engelsk, vennligst gi meg beskjed så det vil være bedre for vår kommunikasjon.

Jeg ser framover til å høre fra deg i den tidligste .

Beste hilsen ,
Mr. Julian Adams
Nestleder av PRA
Og administrerende direktør , Forsikring .
Bank of England .
Tel : + 44 ( 0 ) 701 004 6359
E - post : [ja231@live.co.uk]