Mrs Janet Komoah, från Elfenbenskusten

Jane Dough

Moderator
Staff member
Det är visserligen inte svenska men här råder samnordisk anda:

IP= 113.106.234.226 [China, Guangdong, Chinanet]

from j.komoah [j.komoah@bol.com.br]
to
date Thu, Jun 23, 2011
subject Mrs. Janet Komoah

Mrs. Janet Komoah
Abidjan Cote d 'Ioire

Kjæreste i Herren,

Jeg har et forslag til deg, dette er imidlertid ikke obligatorisk heller ikke vil jeg på noen måte tvinger deg til ære mot din vilje. Din profil dyttet meg å sende deg denne mailen,

Jeg er fru Janet Komoah. Fra Kuwait. Jeg er gift med Late Mr. Jerry Komoah som jobbet med Kuwait ambassaden i Elfenbenskysten i ni år før han døde i år 2006. Vi var gift i 27 år uten barn. Han døde etter en kort sykdom som varte i bare fire dager.

Siden hans død besluttet jeg å ikke gifte seg på nytt eller få et barn utenfor mitt ekteskaps hjem, vurderer min alder. Da min avdøde mann var i live han avsatt sum av USD 4,5 millioner amerikanske dollar i et av sikkerhetsselskapet her i Abidjan Cote d'Ivoire. For tiden er disse pengene fortsatt i varetekt av sikkerheten firmaet. Nylig fortalte legen min meg at jeg ikke ville vare for de neste åtte månedene p å grunn av min kreft problem.

Den som forstyrrer meg mest er mitt slag sykdom. Etter å ha kjent min tilstand jeg bestemte meg for å donere dette fondet til en veldedig organisasjon eller person som vil benytte disse pengene slik jeg kommer til å instruere her. Jeg ønsker en organisasjon som vil bruke dette fondet for barnehjem, skole og enker.

Jeg tok denne beslutningen fordi jeg ikke har noen barn som vil arve disse pengene. Dette er hvorfor jeg tar denne beslutningen,

Så snart jeg mottar svar jeg skal skrive med flere detaljer. Jeg vil også gi deg en autoritet brev som vil bevise at du dagens mottaker av dette fondet. Jeg ber deg og din organisasjon og hele familie n å alltid be for meg.

Enhver forsinkelse i svaret vil gi meg plass i sourcing av en annen organisasjon eller god person for samme formål.
Vennligst forsikre meg at du vil handle deretter så jeg oppgitt her. Håper å motta svar.

Thanks Yours

Mrs Janet Komoah
Écouter
Lire phonétiquement