Menu
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forums
Svenska
Exempel på bluffmejl
Kyrko- och välgörenhetsbedrägerier
Neil Trotter
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
<blockquote data-quote="Quark" data-source="post: 392544" data-attributes="member: 24"><p>[plain]Return-Path: <neiltrotter.donation925@gmail.com></p><p>Reply-To: neiltrotter560@gmail.com</p><p>From: Neil Trotter <neiltrotter.donation925@gmail.com></p><p>Date: Mon, 15 Feb 2021</p><p>Subject: donationserbjudande</p><p></p><p>Hej, mitt namn är Neil Trotter, £ 107,9 miljoner stora brittiska pund-vinnare vid Euro Million Lottery 2014. Till vänster om mig och min familj har jag beslutat att donera $ 3.500.000 USD till dig som du kan använda för att hjälpa dig själv, din familjen och även de fattiga och behövande människorna omkring dig. Svara bara på det här e-postmeddelandet så att jag kan skicka mer information om hur du kommer att kunna få denna donation framgångsrikt de närmaste dagarna.</p><p>Gud välsigne dig</p><p>Neil Trotter[/plain]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Quark, post: 392544, member: 24"] [plain]Return-Path: <neiltrotter.donation925@gmail.com> Reply-To: neiltrotter560@gmail.com From: Neil Trotter <neiltrotter.donation925@gmail.com> Date: Mon, 15 Feb 2021 Subject: donationserbjudande Hej, mitt namn är Neil Trotter, £ 107,9 miljoner stora brittiska pund-vinnare vid Euro Million Lottery 2014. Till vänster om mig och min familj har jag beslutat att donera $ 3.500.000 USD till dig som du kan använda för att hjälpa dig själv, din familjen och även de fattiga och behövande människorna omkring dig. Svara bara på det här e-postmeddelandet så att jag kan skicka mer information om hur du kommer att kunna få denna donation framgångsrikt de närmaste dagarna. Gud välsigne dig Neil Trotter[/plain] [/QUOTE]
Name
Verification
Post reply
Forums
Svenska
Exempel på bluffmejl
Kyrko- och välgörenhetsbedrägerier
Neil Trotter