Pan Fred Wong, HSBC

Tariel

Samurai
Return-Path: <frankrecees504@gmail.com>
From: Fred Wong <frankrecees504@gmail.com>
Date: Tue, 27 Jul 2021
Subject: Do: Dział Zarządzania CRO

HSBC
BANK
OGRANICZONY
Do: Dział Zarządzania CRO
Pan Fred Wong
Adres: Siedziba: Plac Kanady 8,
E14 5HQ, Wielka Brytania
Kod SWIFT: MIDLGB22

Proszę o uwagę,
Mój list:

Dziękuję za szybką odpowiedź na mój krótki e-mail. Cieszę się, że jesteś bezpieczny przed COVID-19. Nazywam się Fred Wong, obecnie pracuję jako Executive Vice President CRO Risk Management Division w Grupie HSBC. Przykro mi, że w ten sposób naruszyłem Twoją prywatność,

bez opóźnień; Natychmiast przejdę do szczegółów propozycji tak szybko, jak tylko będę mógł. Z całym szacunkiem proszę o zachowanie poufności treści tej wiadomości, a także o poszanowanie integralności informacji, na które natkniesz się w wyniku tej wiadomości. Skontaktowałem się z Tobą prywatnie i jako taki nikt nie jest świadomy tej komunikacji, dlatego kazałem nam komunikować się ściśle za pośrednictwem naszego prywatnego e-maila.

Czasami w 2010 roku pewien inżynier/kontrahent (ZMARŁY DEPOZYTOR) składał w moim banku numerowany termin (stały) depozyt na dwanaście miesięcy kalendarzowych, obecnie wyceniany na sumę 22 500 000,00 (dwadzieścia dwa miliony pięćset tysięcy dolarów). W momencie dojrzałości na jego adres korespondencyjny wysyłano rutynowe powiadomienia, ale nie otrzymano żadnej odpowiedzi. Po miesiącu wysłaliśmy przypomnienie i w końcu dowiedzieliśmy się od jego pracodawców kontraktowych, że (ZMARŁY DEPOZYTOR) wraz z rodziną brał udział w wypadku samochodowym.

Mój bank czekał na wniosek jego najbliższego krewnego lub krewnego o uwolnienie kwoty, ale do tej pory było to bezowocne. Ta kwota od tego czasu siedzi w moim banku, a odsetki są rolowane z kwotą główną na koniec każdego roku. Nikt nie był w stanie się o to zgłosić Zgodnie z Prawami mojego środowiska, po upływie pewnego czasu, który jest tuż za rogiem,