Pet Air

gemse

New Member
Jag har blivit lurad av PET AIR LEVERANSE FÖRETAG MALTA email [infopetairl@aol.com] tillsammans med email [air.france@rediffmail.com], [stockholm.arlanda@bigstring.com] dom lyckades lura av mig 42000 SEK. När jag vägrade betala kom dom med hotelser.
Det är en [lisa.andearsen@hotmil.com] och [bobraz240@yahoo.com] som har hundar till försäljning. Jag var dum och nere och därför lättlurad.
Jag vill att andra inte ska utsättaa för detta företag och människor.

Inte nog med det jag blev även lurad av
LOCOMOTION LTD BERLIN, 70000 SEK
GENERALI INSURENCE 27000 EURO
BARRISTER MARTIN LUKAS försökte lura av mig 1000 euro
SUPREMECOURT DEUTSCHLAND FRAU SANDRA NEUMAN försökte lura av mig 2200 euro

JAG VET ATT JAG INTE FÅR TILLBAKA MINA PENGAR MEN JAG VILL VARNA ANDRA DÄR UTE PASSA ER FÖR DESSA SÅ KALLADE FÖRETAG
: Mad: : Mad: : Mad: : Mad:

Jane Dough

Moderator
Staff member
Hej gemse och välkommen till AFI, även om ju omständigheterna kunde varit betydligt bättre.

Jag är ledsen att höra att du blivit lurad och att du blivit av med pengar. Husdjursbedrägerier hör till det värsta som finns och att både förlora pengar och utsättas för hotelser är fruktansvärt.

Tack för att du postar namnet bedragarna använder på företaget, jag ska undersöka det här och se vad jag kan hitta.

E

Emma

Guest
VI har också blivit lurade av PET AIR

Vi har blivit lurade av Pet Air då dem hade lagt ut en Pomeranian valp som var i Skåne men den skulle skickas från Tjekien. Den som hade annonsen hete Maria Brito (Maria.Britooo@hotmail.com). Dem lurade av oss 4000kr då vi skulle betala hundens resa från Tjekien och till Sverige. När hunden hade kommit till Frankrike kom det en ny faktura på 8450kr då vi skulle betala en försäkring på hunden för att den skulle få åka med planet till Sverige. När vi fick detta mail förstod vi att detta stämer inte så vi började ta reda på flygbolaget och deras adress. Saken var det att deras adress stämde inte med flygbolagets då det saknades ett a i bedragarnas adress vi ringde flygbolaget och dem sa också att vi hade blivit bedragna, vi betalade aldrig försäkringen på hunden för det fins ingen hund. Jag vill varna alla som tittar på Pomeranian valpar då dem har valparna ute överallt i Sverige!! Det är en vit hona och en svart vit hane, dem är jätte fina men gå ej på det dom är ett stort gäng som sammarbeta med att lura människor.

Jag har blivit lurad av PET AIR LEVERANSE FÖRETAG MALTA email [infopetairl@aol.com] tillsammans med email [air.france@rediffmail.com], [stockholm.arlanda@bigstring.com] dom lyckades lura av mig 42000 SEK. När jag vägrade betala kom dom med hotelser.
Det är en [lisa.andearsen@hotmil.com] och [bobraz240@yahoo.com] som har hundar till försäljning. Jag var dum och nere och därför lättlurad.
Jag vill att andra inte ska utsättas för detta företag och människor .

Inte nog med det jag blev även lurad av
LOCOMOTION LTD BERLIN, 70000 SEK
GENERALI INSURENCE 27000 EURO
BARRISTER MARTIN LUKAS försökte lura av mig 1000 euro
SUPREMECOURT DEUTSCHLAND FRAU SANDRA NEUMAN försökte lura av mig 2200 euro

JAG VET ATT JAG INTE FÅR TILLBAKA MINA PENGAR MEN JAG VILL VARNA ANDRA DÄR UTE PASSA ER FÖR DESSA SÅ KALLADE FÖRETAG
: Mad: : Mad: : Mad: : Mad:

N

Nästan lurade av petair

Guest
Ville skönka bort en pomoerinan vid namn Sophie. Mot liten summa typ 2500 mem sedan sa först vill de ha 3500 men det ville vi inte utan sa vi kan betala endast vid leverans då sa de ok men bara betala 850 till petair för leverans.. Tragisk de ska försöka lura folk