Søster Ruth Hamson, Abidjan

Kat

Administrator
Staff member
From MRS RUTH HAMSON
Return-Path: <douglaskonan@yahoo.com>
Received: [98.137.12.227] by tm17.bullet.mail.gq1.yahoo.com with NNFMP;
Date: Fri, 28 Nov 2014
From: MRS RUTH HAMSON <douglaskonan@yahoo.com>
Reply-To: MRS RUTH HAMSON <r_hamson@yahoo.com>
Subject: Donasjon av fru Ruth Hamson

Donasjon av fru Ruth Hamson
Biskop [38 rue des martyrs Cocody
Abidjan, Elfenbenskysten.

Kjæreste ett i Kristus,

Jeg er fra Kuwait. Jeg er gift med Mr. Richead Hamson, som jobbet med Kuwait ambassaden i Elfenbenskysten i ni år før han døde i 2004. Vi var gift i elleve år uten et barn. Han døde etter en kort sykdom som varte i bare fire dager.

Før han døde, både født kristen. Siden hans død bestemte jeg meg for ikke å gifte seg på nytt eller få et barn utenfor mitt ekteskaps hjem som Bibelen er mot. Da min mann var i live avsatt han summen av ($ 2,500,000) i banken her i Abidjan uvisshet konto.

Foreløpig er fondet fortsatt i banken. Nylig, legen min fortalte meg at jeg har alvorlig sykdom som er kreft problem. Det som opprører meg mest er min slag sykdom. Å vite min tilstand jeg besluttet å donere dette fondet i kirken eller de som benytter disse pengene slik jeg vil anbefale her. Jeg vil ha en kirke som skal bruke dette fondet for barnehjem, enker, for å fremme Guds ord og den innsatsen som Guds hus blir opprettholdt.

Bibelen er for oss å forstå at salige er den hånden som gir. Jeg tok denne beslutningen fordi jeg ikke har noen barn som vil arve disse pengene og min mann slektninger er ikke kristne, og jeg vil ikke at min manns innsats for å bli brukt av vantro. Jeg ønsker ikke en situasjon hvor disse pengene vil bli brukt i en ugudelig måte. Det er derfor jeg tar denne beslutningen. Jeg er ikke redd for døden, så jeg vet hvor jeg skal. Jeg vet at jeg kommer til å være i skjød mannen. Exodus 14 vs 14 sier at Herren vil kjempe mitt tilfelle, og jeg holder min fred.

Jeg trenger ikke en telefon kommunikasjon i denne forbindelse på grunn av min helse dermed tilstedeværelsen av min manns slektninger rundt meg alltid, og jeg vil ikke at de skal vite om denne utviklingen. I Gud er alt mulig. Så snart jeg får et svar vil jeg gi deg kontakt med banken her i Abidjan. Jeg vil at du og kirken for å alltid be for meg, fordi Herren er min hyrde. Min lykke er at jeg levde et liv verdig kristen. Den som ønsker å tjene Herren skal tjene ham i ånd og sannhet. Alltid ber for hele livet.

Svar meg for mer informasjon tallet, i svaret vil gi meg rom i sourcing en annen kirke eller person for samme formål. La meg forsikre dere om at de vil handle deretter som angitt. Håper å få et svar.

Send meg følgende informasjon, som vist nedenfor.

Ditt fulle navn ..........
Adresse ...........
Alder ...............
Okkupasjonen ........
Foto ...............

Fortsatt velsignet i deg.
Yours i Kristus,
Søster Ruth Hamson