Sergeant Kayla Manthey

The Doctor

Administrator
Staff member
Photos: Kayla Manthey

Return-Path: <sgtkayla2001@gmail.com>
From: Kayla Manthey <sgtkayla2001@gmail.com>
Date: Mon, 2 Aug 2021
Subject: Het is leuk je nu te ontmoeten,

Hallo, mijn beste vriend,
Bedankt voor je vriendelijke reactie en eigenlijk ben ik erg blij om je mail te lezen, maar ik wil echt een echte relatie opbouwen die kan leiden tot een zakelijk partnerschap en tot liefde. Het is een genoegen u te ontmoeten, ik hoop dat alles goed met u gaat. Zoals ik u eerder in mijn vorige brief heb verteld, is mijn naam Sgt.Kayla Manthey. Ik ben 29 jaar oud, ik ben vrijgezel, ik ben nog nooit getrouwd geweest.

Ik ben een officier van het Amerikaanse leger die momenteel in Syrië / Irak is, ik zou je graag willen leren kennen. Ik ben een liefhebbend persoon, eerlijk en zorgzaam, met een goed gevoel voor humor. Ik ontmoet graag nieuwe mensen en ken hun manier van leven. Ik geniet van het kijken naar de golven van de zee en de schoonheid van de bergen en alles wat de natuur te bieden heeft.

Lieverd, ik wil dat je weet dat we worden aangevallen door opstandelingen met geweren en autobommen. Tijdens een van onze reddingsmissies ontdekten we een kluis met daarin een enorme som geld van aanhangers van de extremistische groepering Islamitische Staat (ISIS) en rebellen van de regering. naar mijn mening zou geld voor de aankoop van wapens en munitie onder ons worden verdeeld.

Van het totale fonds was mijn aandeel $ 3.560.000 (drie miljoen vijfhonderdzestigduizend US (dollars). Ik vraag uw hulp om mijn deel van het geld uit dit land (Syrië) in uw land te evacueren voor uw veiligheid. in mijn naam , totdat ik naar uw land kom, dus ik wil u verzekeren dat als dit geld aan u in uw land wordt gegeven, ik erop kan rekenen dat u het houdt totdat ik naar uw land kom en u persoonlijk ontmoet om te herstellen het geld.

Ik weet dat u misschien bang bent voor dit voorstel, maar ik wil u laten weten dat ik met het transportbedrijf en de buitenlandse beveiliging sterke en wettelijke regelingen heb getroffen en dat zij beloofden het fonds dat ik had ingepakt te zullen overhandigen om eruit te zien als een eenvoudige geschenkdoos door de diplomatieke methode naar een bestemming van mijn keuze.

Deze levering wordt wettelijk afgehandeld door het verzend- en beveiligingsbedrijf en brengt geen enkele vorm van risico met zich mee. Het bedrag wordt veilig verpakt in een kluis en dezelfde koffer wordt bij u in uw land afgeleverd.

Ik heb besloten u te compenseren met 15% van het totale geld zodra het geld aan u is teruggegeven, de rest is mijn investeringskapitaal in uw land.

Ik ga een spannende oproep doen: praat niet met een derde partij. Indien u niet wenst deel te nemen aan deze activiteit, verwijder dan deze brief uit uw mailbox om te voorkomen dat deze informatie weglekt. gevaarlijk voor mij op basis van mijn positie hier.

Ik heb ervoor gekozen om na mijn gebeden contact met je op te nemen en ik geloof dat je mijn vertrouwen niet zult beschamen of mijn droom zult tegengaan, zelfs als je je misschien afvraagt waarom ik mezelf zo snel aan je openbaar zonder een formele introductie, nou, ik zal zeggen dat mijn geest is ervan overtuigd dat u de juiste persoon bent om mij te helpen dit fonds te ontvangen en erin te investeren.

Opmerking; Ik weet niet hoe lang we hier zullen blijven en wat mijn lot is, aangezien ik hier twee bomaanslagen heb overleefd, wat me ertoe heeft aangezet een betrouwbaar en betrouwbaar persoon te zoeken om me te helpen het Fonds te ontvangen en te beleggen, omdat ik naar uw thuisland zal komen om te investeren en een nieuw leven te beginnen, niet meer als soldaat.

Ik hoop dat mijn uitleg heel duidelijk is, maar als je verduidelijking nodig hebt, laat het me weten en ik zal meer uitleggen. Ik wil u meedelen dat we hier, in de militaire zone, geen mobiele telefoons mogen gebruiken, we gebruiken alleen radioberichten en elektronische communicatie per post. Laten we gedurende deze tijd via e-mail blijven communiceren.

Tot slot zou ik graag willen dat u mij onmiddellijk een antwoord kunt sturen met betrekking tot dit voorstel, uw dringende antwoord wordt zeer op prijs gesteld. Ik wacht op uw acceptabel antwoord zodra u deze brief leest,

veel liefs van mij,
Sergeant Kayla Manthey.

Tariel

Samurai
Return-Path: <lordgamaras@gmail.com>
Sender: lordgamaras@gmail.com
From: Kayla Manthey <sgtkayla2001@gmail.com>
Date: Mon, 17 May 2021
Subject:

Moien, ech géif gären wëssen ob Dir mäi viregte Message krut, Merci.